FAQ Klanten

Bestellen en betalen

Een bestelling plaatsen doe je in 5 simpele stappen:

1. Kies je product
Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg dit in je digitale winkelmandje door het klikken op de knop ‘in winkelmand’. Je kan nu verder winkelen voor een volgend product of je kan de bestelling afronden door op het winkelmandje rechts bovenaan te klikken.

2. Winkelmandje
Je kan in je winkelmandje producten verwijderen of in aantal vermeerderen. En je kan een eventuele kortingsbon toepassen. Tevens kan je hier aangeven waar je je bestelling bezorgd wilt hebben of dat je hem komt ophalen. Als alles klopt kan je doorgaan met afrekenen.

3. Bezorging
In het winkelmandje (vorige stap) en bij het inloggen (volgende stap) kan je aangeven waar je je bestelling bezorgd wilt hebben of dat je hem komt ophalen.

4. Inloggen
Als je een account hebt kan je hier inloggen en gaat het bestellen veel sneller. Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden je aan een account te maken, want dat heeft veel voordelen. Gelukkig gaat dat makkelijk.

5. Betalen
Kies één van onze betaalwijzen en check & dubbelcheck of alles klopt wat er staat.
Geef aan of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Klik dan op bestelling plaatsen en je kunt betalen via de door jouw gekozen betalingswijze

Actuele informatie vind je erg belangrijk, dat weten wij! Daarom houden we je op de hoogte van de status van de bestelling.

1. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail, wanneer de bestelling bij ons goed is ontvangen!

2. Hierna gaan we direct aan de slag om je bestelling met zorg te versturen!

3. Is dit gebeurd, dan ontvang je van ons de Track & Trace informatie. Met deze informatie zie je waar het pakket zich bevind en wanneer het bij jou geleverd wordt.

4. Heb je desondanks nog vragen over je bestelling, twijfel dan niet en neem contact met ons op!

Verzenden en ontvangen?

Wanneer je voor 15:00 bestelt, regelen we met jou een levermoment. Dit kan al de volgende dag zijn afhankelijk van onze en jouw agenda. Het toestel wordt kosteloos bezorgd op het afgesproken moment. Wij verzorgen zoals afgesproken ook de installatie bij jou thuis. Heb je vragen over het gebruik, stel ze gerust aan één van ons experts tijdens de installatie!

Ben je niet thuis? Dan wordt het pakket indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs. Als de bezorger is langsgeweest krijg je daar altijd bericht over.

Je verwacht een pakketje maar dit is niet geleverd door ons. Dat is erg vervelend, maar geen zorgen. Big Green Shop zal er alles aan doen om het pakket zo snel mogelijk alsnog te leveren.

Controleer hierbij de onderstaande punten:
1. De Track en Trace gegevens, hierin staat aangegeven waar het pakket geleverd is of wat er aan de hand is.
2. Klopt het bezorgadres? Heb je het correcte adres ingevoerd
3. Je brievenbus? Heb je een niet-thuis-bericht ontvangen van onze bezorger? Mogelijk is het pakket bij de buren afgeleverd? Of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland? Je vindt het terug op het niet-thuis-bericht.

Heb je dan alsnog het pakket niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag.

Installatie, onderhoud en garantie

Na de bestelling van je toestel nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor levering. De afspraak zal plaatsvinden, wanneer het jou uitkomt. Dit kan ook in het weekend.

Onze expert installeert je toestel op de door jou gewenste plek. Heb je vragen over het gebruik, stel deze dan direct aan onze expert en hij helpt je graag op gang. Ook als je na je aankoop nog vragen hebt over het gebruik, staan wij je graag te woord. Onze vakkundige klantenservice staat 24/7 voor u paraat!

Onze gratis Bezorg en Installatieservice bieden wij in geheel België. Wij werken met professionele bezorgers die de nodige kennis hebben.

Is uw toestel beschadigd, dan kunnen wij u tevens voorzien van alle onderdelen. Onze experts herstellen het graag voor u!

Wij staan achter de kwaliteit van onze producten (modellen, tafels en accessoires). Ieder toestel wordt grondig geïnspecteerd voordat het de fabriek verlaat. Dankzij deze inspectie durven wij te garanderen dat de producten van de hoogste kwaliteit en de beste van zijn soort zijn. Gaat er toch iets kapot? Dan bieden wij uitstekende garantievoorwaarden en eersteklas service!

Wij bieden een beperkte levenslange garantie op het materiaal en de constructie van alle onderdelen. Op andere onderdelen bieden we een beperkte garantie.

Retourneren of ruilen

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Blijft het toestel in perfect staat? Retourneer dan gratis het ongewenste (niet gebruikte) product.

U neemt contact met ons op via het email adres hallo@biggreenshop.be en legt de situatie uit. Eenmaal goedgekeurd door ons, kan u het terugbrengen naar onze stock of komen we het ophalen voor 25 Euro.

FAQ Klanten

Bestellen en betalen

Verzenden en ontvangen?

Installatie, onderhoud en garantie

Retourneren of ruilen